Przebieg, terminy, miejsca
· I ETAP – szkolny – obejmuje odpowiedzi uczniów na codzienne pytania konkursowe, które będą umieszczane na szkolnych tablicach ogłoszeń oraz na kartach odpowiedzi przez okres dwóch tygodni –
16 – 27 września 2013 r.
· II ETAP – międzyszkolny – obejmuje test pisemny oraz sprawdzenie umiejętności jazdy rowerem, termin listopad 2013 r. Miejsca eliminacji rejonowych zostaną podane na stronie internetowej Stowarzyszenia po zakończeniu I etapu Konkursu.
· III ETAP – finał – obejmuje test pisemny i praktyczny, termin luty 2014 r.
W konkursie biorą udział uczniowie klas 4-6
Karty odpowiedzi z każdego dnia
pobieramy i wrzucamy wypełnione do pudełka w sklepiku szkolnym !!!
Organizatorzy konkursu
· Stowarzyszenie Na Rzecz Bezpieczeństwa Dzieci i Młodzieży – główny organizator;
· Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego Zielona Góra;
· Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego Gorzów Wlkp.;
· Młodzieżowe Centrum Kultury i Edukacji „Dom Harcerza” w Zielonej Górze;
· Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie – Wydział Ruchu Drogowego;
· Kuratorium Oświaty w Gorzowie Wlkp.